..

U ovom zivotu ti i ja
ne vise …
Ne,nije me izdala nada
Nisam izgubila veru…
Naprotiv vise nego ikada verujem u
ljubav,
Ali covek se pomiri da se ne moze
boriti
Sa duhovima proslosti…

Idemo dalje,u nove pobede
Ja bez tebe i ti bez mene…
Necu traziti da me ne zaboravis nikada,
Ucinices to … pre ili kasnije,
Necu se zakleti da cu te uvek u srcu
nositi
Jer jednom bices zamenjen…
Ali secaj me se barem jos godinu,
Pusti da zivim u nekom zadnjem delu
tvoga secanja.

Pamticu te u svojim pesmama
Spomenuti te u razgovoru o ljubavima
Zapisati nesto o tebi
U svojim stihovima…..

Zasto nismo uspeli necu nikome pricati
Reci cu da su nam putevi bili drukciji
Da su nam noci bile ispunjene drugima
Da se nismo znali prepoznati…

Nemoj misliti da bezim od tebe,
Ja samo pustam te da zivis kao i pre
mene,
Necu plakati,prevelika sam za to
Za novu ljubav nastavljam ziveti….

Ne pitaj zasto,i ne trazi objasnjenje
Ni ja ga puno puta nisam dobila,
Moja pitanja su bez odgovora ostala,
Mozda bi bilo drukcije da nisu…
Da je barem jedna zelja bila ispunjena
Ovako.. «stalo mi je do tebe»
Nije dovoljno….

supergirll
Daleki dragi dani nesveli-nikad da iscezne ta slika,glas..Tih godina smo mi svi voleli,ali su malo voleli nas ...

5 komentara

Komentariši