( :

Nestanes svaki put kad te snovima dotaknem,
i opet iznova na rubu tuge i radosti.
Cudne su te stanice nase sujete,
i verujem i ne,
i volim te ili mozda ne.
Sve dok se ne dodirujemo
sve dok mi ne znas ukus usana,
i miris kose,
pustam te.
Ne odustajem.
Naci cu tog decaka u tebi,
probudicu i onu poslednju iskru pozude.
Jednom kad bude sve a opet nista ne bude,
jednom kad se umoris od bezanja,
zaspaces na mojim rukama.
I pusticemo kise da pevaju,
pisacemo pesme bez reci i rime,
setices se neke davne zime,
i reci da sam tvoja…
Ona ista koja je cekala sve ove godine,
samo jedno sneno svitanje,
jedan ceznjiv pogled u daljine.
Dok ti budem usnama trazila sve tajne puteve,
tu negde na tvojim ledjima.,.
Ne budi me i ne reci da volis me.
Ljubav je ta lazna spoznaja
sebicna i ranjiva.
Ukradi mi osmehe lazljive i sakrij u svoje dzepove…
Ugnezdi se u moje oci sanjive,
i ostani tu do kraja vremena…
zarobljen izmedju svetova,
u javi svog sna,
tu na rubu mojih usana.

supergirll
Daleki dragi dani nesveli-nikad da iscezne ta slika,glas..Tih godina smo mi svi voleli,ali su malo voleli nas ...

Komentariši